En undskyldning er på sin plads

I år mente undertegnede, at nu hvor der var indkaldt flere hænder, alle systemer opdateret og alt gjort klar til både Black Friday/Week og julesalget. Så ville alt køre helt problemfrit. Men nej!

Salget har overgået alle forventninger og der har ikke været hænder nok til at håndtere den mængde, der har skullet være afsendt. Det har gjort, at der i nogle tilfælde at været 1 ekstra dags behandlingstid inden afsendelse. Det er selvfølgelig ikke godt nok.

Normalt bliver der også sendt en personlig mail ud til alle kunder, der bestiller On-Demand og Pre-order varer. Det har desværre vist sig, at mail systemet haft nogle fejl (Disse skulle dog været rettet nu), således at der er nogle kunder som aldrig har fået den mail. Jeg har ikke kunne tjekke, hvem der har fået dem og hvem der ikke har. Jeg har dog, så vidt det har været muligt, forsøgt at sende mails igen eller ringe personligt til dem, hvor der måske kunne være et problem. Hvis der er nogle der ikke har modtaget mail eller opringning, må gerne kontakte undertegnede på mail; kontakt@printbyorder.dk Att: John. Hvis der er spørgsmål.

Tæt på 100% af alle kunder har dog fået deres varer og til tiden, hvilket jeg er meget glad for. Der er dog enkelte hængepartier, men disse er ved at blive ordnet og blive afsendt. De kunder som har købt On Demand/Pre-order varer og som mangler at få deres varer endnu, de kan forvente at modtage deres varer inden for få hverdage.

On-Demand/Pre-order varerne har været længere tid undervejs end normalt. De fleste ankom som normalt. Men nogle afsendelser fra vores distributører, har siddet fast i EU(Tyskland) i længere tid. De sidste er dog ved at ankomme, så disse også bliver afsendt ASAP!

Det hele har også gjort, at de personlige hilsner som jeg ligger ved i pakkerne, de er pt ikke lagt med. Der har bare ikke været tid nok, desværre.

Dette er kun undertegnedes skyld og kan kun give min uforbeholdne undskyldning. 

De allerbedste hilsner

Ejer

John Slater